onsdag 29 juli 2009

Regn, regn







Vecka 30 är nog vår familjs otursvecka vad det gäller väder. Inte en enda dag kunde
vi ligga på stranden. Fina kvällar, javisst men i övrigt var det nog mest regn och återregn. Var? I Halmstad där svärföräldrarna bor. Vi hade jättetrevligt med dom, åt gott varje dag, men längtan efter sol hjälpte inte.

Så hade jag min laptop med mig och sökte på scrapbook i Halmstad. Hittade den mysigaste lilla affär MiMa´s Scrapbooking http://www.mimasscrapbooking.se/
Där hittade jag precis vad som jag behövde , en lite Magnoliastämpel med regntema.
Så nu har jag gjort Tilda eller vad hon nu heter i härliga lackstövlar .
På MiMa´s kommer jag handla fortsättningsvis. Då via nätet. Pysselpassion i Norrköping flyttar till Öland och där e man inte så ofta.
Hittade en till mysig scrapbutik , där fick jag idén med ståltrådsblomma. Butiken låg
på Fattighuset , Lilla Torg, de har ingen hemsida vad jag vet.


Inga kommentarer: