onsdag 19 maj 2010

Jag längtar efter semester och mitt badkar!

Jag vet inte om nån läser i min blogg så mycket. Enligt min räknare så är det bara ett par stycken som kollar. Antingen blir man poppis i denna värld eller så är jag dålig på att göra reklam för mig. Eller är jag inte proffsig nog. Jag har min speciella stil, och blippar man runt så är mycket av det som görs stöpta i samma form. Gulliga stämplar men sen så ser många kort eller LO`s lika dana ut. Fast med det vill jag inte säga att det är dåligt, tvärtom så blir en del otroligt vackra.
Hur som helst, de få som läst här vet att jag saknar badrum. Med detta kort så vill jag visa saknaden av mitt badkar och längtan efter sommaren.
Kram Marina



1 kommentar:

susanne´s smulor sa...

Jag läser din blogg!! Och jag tycker det du gör blir superfint och annorlunda....tack för dina söta ord hos mej! Visst blir man glad?!
Tänkte att jag skulle bli följare hos dej oxå, får seom jag lyckas med det...
kram sussa