måndag 13 september 2010

Kort....igen ja! nr.8 o 9

Kort är lätt att knåpa ihop. När man väl sätter fart ska man väl säga. Tid  tar det att måla då jag så gott som helt målar med distressink  på palett med vattenstämpel. Det ska torka emellan. Men då är det smart att göra flera samtidigt i målningen, så nu ligger redan ett gäng julkort på G. Men jag har lite annat med så det fåt ta den tid det tar. Nu har jag i alla fall gjort klart 2 kort som legat och varit halvfärdiga, och som synes jag e lite inne på knappar och lägga glitter på dom.

.....idag regnar det här, typiskt på en ledig dag.

4 kommentarer:

Beate sa...

Jättesöta kort!!

Gurkiss sa...

Jätte söta kort :)

Kram Gurkiss

NHL sa...

Härliga kort, båda två! Gillar speciellt igelkottskortet. De ser så mysiga ut och färgerna är så fina.Rosetterna är så häftiga med :-)

Sirpa sa...

De två under parablyn...Jag är helt såld, underbar, så söt!
Har en fin tisdagkväll!
Kram Sirpa