fredag 24 december 2010

Grattis till mig själv............

Tänkte på skoj lägga in ett kort och med det säga grattis till mig själv som fyller år idag. 


Nu firades det ordentligt förra året. Så i år gör vi ingen stor affär av det hela. Men imorse ringde Nina glad som en speleman, Bianca är ju där nu och väntar sina 3 valpar om ca 5 dagar.Vi saknar henne så in i bomben.  "Har du läst ditt mail?"  "Nej jag har nyss vaknat-sa jag" "Skynda dig då-sa hon"  
Så jag öppnade mailen och där var ett kort på Bianca  med en pyttetext som jag fick öppna ordentligt. 


Vi behöver inte lämna Bianca fler gånger för att hon ska bli vår.Jippie !!!! Hon e 100% vår. Vilken present !  Vilken jul,vilken födelsedag. 
Till alla vill jag också säga God Jul !

1 kommentar:

Linapyssel sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS i många avseende...på din födelse dag för det allra första och så till att Bianca blivit er på riktigt!!
Vilken lycka!!!

Hoppas du hade an mysig födelsedag vännen!!!

Kram Kram Lina