fredag 23 september 2011

Höstdepp...

Är det bara jag som är "down" på hösten? Jag sa till min Lilly igår att jag är sur, ledsen, deppig och jag vet inte allt och jag vet inte varför. Jag älskar hösten. Kan det vara mörkret??? 
Ett kort som verkligen lyser av "depp" är detta lila kort...."lång väg att gå"....ja...just nu är jag inne i den andliga vägen mer. 
Jag har fått in lite "fulprojekt" , igår satt jag och stämpla råttor, monster och annat fult till mina pysselsaker. 
Jag har gjort lite annat med, roliga saker som kommer så småningom.
Nu ska jag iväg och vaccinera Bianca. 

2 kommentarer:

Mia sa...

Underbart kort!!!
Nej du är inte ensam om att känna så här inför mörkret!
Jag är lika dan & tror inte jag ska överleva vinter!
Bor nog i fel land!! :-D
Tack för din hälsning & ha det så gott du kan själv i helgen!
Kramizz

SusanLotus sa...

Härligt kort!
Min stora depp slår till under mars-april. Då vill jag bara... ja , du fattar. Men nu under hösten njuter jag alltid som mest av livet. Startar på nytt. Varje höst...
Hoppas att du mår bra snart igen och ha en riktigt fin helg iallafall. Kram