måndag 12 december 2011

Ett par jultags och 11x11 kort

Jaha då går vi in i vecka 50 och en del håller på med sista handen på sina julkort. Jag har gjort den biten klart. Skulle det vara så att mina kort inte räcker så har jag ett par uppmålade motiv klara.
Jag har gjort ett par jultags till och 11 x 11 kort....jag har gjort egna kuvert och de är i kvadrat så jag tänkte att ett gäng kvadratiska kort kan va läckert i modell mindre, annars är ju 15 x 15 vanligast.

Perfect pearlsprayad tag glimmar som snö....
 Ett litet krya på dig kort är bra att ha om någon är sjuk. Motiv från Mo´s och jag tror motivet kommer från Alice i underlandet.
 Ett kramande gott kort med motiv från Mo´s Digital Pencil.
 Jag har bara ögon för dig och lilla Linnea vann jag i Månadens utmaning. En lottdragning. Så det var inte mitt alster som vann utan en annan duktig tjej. 
Denna glada tjej var freebie hos Mo´s Digital pencil.
Titta gärna in på Biancas blogg. I helgen har vi haft besök bl.a. av Biancas dotter. Härliga bilder. På FB har jag även lagt upp bilder på bus i våran soffa.
Ha en härlig vecka. 

1 kommentar:

Evas Pyssel sa...

Oj en ny header med en snygg kvinna !!! Här är julkorten också avslutade. Och skrivna också.Min man vill prompt ge min bästa väninna kortet med musen... du vet. Hon är livrädd för möss. jag vet inte ??? Han är ju söt på kortet i alla fall.Jag har också gjort en del små kort. Bra för det behövs bara ett frimärke på dem.Dina kort är jättefina. det är så roligt att se kort med andra motiv än de man har själv. Kram Eva