tisdag 27 december 2011

Vad har vi för väder?

+11 grader ute, storm och inte så mycket som en flinga snö i sikte. Vart är vi på väg?
Jobbade annandagen men nu har jag 6 härligt lediga dagar att se fram emot. Jag hoppas att alla haft en bra jul och att ni är mätta av allt julgott. Det är i alla fall jag och jag kan säga att spagettin och köttfärssåsen jag fixade på jobbet igår smakade himmelsk.
Jag kom på att jag missat ett par julkort så jag har fått fixa nyårskort. Ska göra ett till.
Sen hade jag ett par kort som låg på tur till bloggen, bl.a. flickan i mitt föregående inlägg även i rosa och lila.
...önskan om snö kanske.

Kanske denna lilla kan trolla fram.....
Nu vill vi vara lite fina för nyår.......
Ha en bra dag ute i bloggvärlden.....kanske ni är ute och letar reaprylar.




2 kommentarer:

Maria sa...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR ♥ Kram Maria

SusanLotus sa...

Härliga kort! :)