lördag 3 december 2011

Vinnare !

Igår fick jag besök av min syster från Skåne.  Allt var hemligt för min dotters skull. Det har blivit lite av tradition att överraska. Min syster hade även sitt lilla barnbarn med sig. Jag hade bestämt att nån utomstående skulle skulle få välja vinnare.
Hon har tyckt att det varit riktigt svårt . Precis som jag som var glad att inte välja vinnare.
Men nu är valet lagt och Vinnaren är 
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Grattis !
Min systers motivering var:
Skuggan och ljusets sken visar ett vältänkt arbete.


Hon vill också att jag skriver att alla var fina på sitt vis.

Tröstpris till de andra tävlande
2 valfria digisar
Maila mig marina5912@hotmail.com
även vinnaren och lämnar sin adress.
Kram Marina



5 kommentarer:

SusanLotus sa...

Grattis till vinnaren! Ja, det var coolt med skuggan. Och tack för att vi får välja två stämplar. Tyckte om att jobba med nattmus! :)
Kram

Carina sa...

Ohhhh vann jag????Tycker så mycket om din syster!

Kram!

Josefine Skapar sa...

Den var jättefin!

Lindha sa...

Grattis Carina till en mycket välförtjänt vinst!!

Och tack Marina för två diggisar!!

Kram Lindha

Frida sa...

Grattis Carina! =)

Tack så mkt för tröstpriset!

Kram Frida