fredag 20 januari 2012

Nyfött på gång....ja inte här...

Hej alla bloggvänner ! Det har varit lite tunt med inlägg den sista tiden. Jag har massor av ideér men ont om tid och svårt att komma till skott. Som jag sagt förut så har jag en förkärlek till album. Jag har lagt upp foto från min 50-årsdag för 2 år sen....gjort stommen ...sen är det tvärstopp. Då säger min syster häromdan..."Marina, har du börjat med vagnen?" 
Hmmm...vilken jäkla vagn....?  Då påminde hon mig att hennes sambo ska bli farfar och att hon beställde en vagn som jag visat från Ztina . Då kom jag ihåg. Så jag tänkte jag provar göra en i gult, en ljusare ton...tog vad jag hade hemma. Så här blev den.....


 Liten skötväska fram och parasoll( som jag hade världens problem med) kantade botten i vagnen med en söt spets.


Ha en bra helg alla !
Kram Marina

5 kommentarer:

lissy-hanne sa...

Hvor er det en yndig barnevogn, flot flot
God weekend

SusanLotus sa...

Gud, vilken gullig vagn! :)
Vissa saker fattar jag bara inte att Ni scrappare får ihop. Jag tycker att det är svårt bara att vika ett kort rakt!
Ha en riktigt bra helg!
Kramar

Evas Pyssel sa...

Jisses vilken gullig liten vagn. Ser svår ut. Skulle nog aldrig ha tålamod att göra en sådan.Det blir 5 stjärnor till dig !!!
Kram Eva

Linapyssel sa...

Ljuvligt Marina!!!
Mycket imponerad är jag!! Jag pysslar skrämmande lite just ni, är så sliten.och pysselrummet är i en salig renoverings röra. Jag vill vara ledig ett helt år för att komma ikapp med allt som händer...... Dream on dream on!!! Massa kramar Lina

Rochamgo's sa...

Det är ju helt underbar......