lördag 19 maj 2012

Student och tags

Ja nu nalkas studenttid för många nervösa ungdomar. Än är det ett par år innan mina yngsta ska på det. Men det är en som börjar i gymnasiet i höst och bara det är nervöst. Mest för mig, hönsmamma som jag är. Min lille kille.... :-)
Nå, studentkort a 2 stycken med TGF stämpel och sen maskat på med massor av studentmössor som symbol att de kastas i luften. Två färvariationer, en i grönt och turkos, en i gult och lila.



Inuti har jag stämplat ett grattis med studentmössa och blomma.
Tags! Motiv från Octopode Factory och Lily Chilvers 
......är kul.....
Tänkte ett till en som fyller år . Bakom staketet döljer sig ett kuvert där det är stämplat grattis och man kan skriva tex "Drottning för en dag"
Vänskapstag måste va kul att få :-)

Ser ni de crackelerade vingarna....

Ha en bra helg alla !




Inga kommentarer: