fredag 4 januari 2013

Årets första kort !

Jag fick ett kort från Lina  och blev så inspirerad av upplägget. Enkelt men ändå säger det mycket så jag var tvungen att prova göra nåt liknande. Stämpeln var gratis i senaste Magnolia Ink.
Sen så den 1:a januari fyllde Kent år och han fick detta kort.
Killen är digitala stämpeln Jack från The Greatings Farm. 
Jag har målat med distress ink på pallett men även distressmarker pennorna som jag fick i födelsedagspresent på julafton. Jag är inte 100% med pennorna ännu. Men det är kul för jag har mer färger. Har fått en del favoriter.
Jag har gjort en minibok till en vän i Frankfurt.  Jag älskar göra miniböcker och minialbum och jag har en del på gång. Jag laddar bara lite utseende i mitt huvud. Mycket dekoration vill jag ha.
Men ikväll blir det bio med dottern, "Breaking Dawn 2" 
Ha en bra helg alla.


1 kommentar:

Rochamgo's sa...

Fint kort du gjorde till Kent, mycket uppskattat