måndag 6 maj 2013

Dags att krypa isäng....

Äntligen har jag fått ihop mitt studentkort, till TV:n som vanligt. Dagen har varit full av annat. Min lilla hund älskar att jag är hemma och ett par långpromenader har det blivit för hennes del, dock bara en med mig. Jag har varit med dottern på vårdcentralen med hennes knä, det var knäledsinflammation.
Handlat, lagat mat och fikat en stund på balkongen. Bakat lite kakor. Mannen fyller år på torsdag. Innan man vet ordet av så är det kväll och läggdags. Bianca ligger redan och trycker i min säng och mannen snusar gott.
Här är hon i alla fall min studenttjej. Hoppas att tjej som får detta blir glad.
Ha en bra kväll!
Kram.

1 kommentar:

Dessan sa...

Vilket fint student kort. Jag gillar också att pyssla. Det är roligt att fixa sådant här och glädja någon annan:))