torsdag 6 juni 2013

Nationaldagen

Nationaldag i all ära....men det är som vilken dag som helst. Alla butiker är öppna utom systembolaget. Vilket inte gör mig nåt. 
Eftersom jag är ledig och jobbar hela helgen så bestämde jag och maken oss för att shoppa lite. Han behövde lite sommarkläder och jag fylla på i scraphörnan. Panduro är en av butikerna vi har som säljer pyssel.
Men först gjorde vi ett besök på Clas Ohlsson där jag köpte denna smarta vagn.
Gott om plats om man ska på scrapträff. Jag har bara varit på en och är såååå mesig och hemtam så jag vågar inte riktigt ge mig ut så. Men vi får se.
Min dotter fyllde år i tisdags, 15 år och jag skrev att jag skulle lägga ut bild på hennes kort.

Sen i bara farten så blir det 3 kort till som legat här och bara väntat på att bli klara. Motiven var målade men inte hopkomponerade.


Vad shoppade jag på Panduro då? Jo ett block med cardstock, 75 papper och 75 färger. Bra att ha. Dubbelhäftande tejp, kuddar och guldglitter. En punch.
Nu ska jag ta och äta lite grillat med min man och fira Nationaldagen med ett glas rött.
Ha en bra helg alla.

Inga kommentarer: