måndag 10 juni 2013

Pysselframfart...........

Ja framfart kanske det är det har pysslats massor den sista tiden och jag har verkligen känt mig lustfylld att pyssla. 
Sjöjungfrun blev en riktig favorit så här bjuder jag på en till med svart böljande hår.
Jag har en till som ligger och väntar på att bli hopsatt till kort.
När jag köpte den digisen så fick man en på köpet, valfri då och då valde jag tjejen på nästa kort. Jag hade lite bråttom att lägga upp bilden. Det sitter nu en svart rosett uppe i vänstra hörnet och lite glitter på blommorna.
Det har varit ostadigt väder idag och man har inte riktigt vetat när regnet skulle komma.
Men en långpromenad hann jag med till Biancas glädje. Och är man ledig en liten dag så passar man på att pyssla. En digi jag hade på datorn sparad fick bli ett kort till svärfar som snart fyller år. Texten har jag gjort själv. 
Ikväll har jag varit på uppvisning . Min dotters klass hade 1800-talets tema , det var historia, sång, musik och dans.
Tittat på "Biggest Looser" , pyssla lite mer och nu är denna lilla lediga dag slut. Men nu börjar nedräkningen för semester....12 arbetspass ...tjohooo
Natti gott folk där ute i cybern...

Inga kommentarer: