tisdag 7 oktober 2014

Kort för olika tillfälle......

Hejsan !
Det var ett tag sen jag skrev. Jag har pysslat lite i mån av tid. Lite kort har det blivit. En del har jag inte med idag för jag har inte fotograferat.


De här två hÄnglastämplarna köpte jag och gav bort. Men innan dess så passade jag på att stämpla upp 4 ex av varje och gjorde de här korten . Nu befinner sig stäplarna i Wales.
Jag älskar Lily Chilvers motiv  och vad passar inte bäst om inte hennes motiv till Hallwenkort. Lilly pumpapojken och de gulliga fladdermössen.
Årets första julkort !
Men inte bara det har det pysslats med. Jag älskar hösten så en dag gick jag och dottern ut och plockade lönnlöv och gjorde rosor.




Denna bukett står fint sen två veckor tillbaka på köksbordet.
Denna bukett fick min underbara goa hundvakt.
Sen blev det en tag en kväll framför TV:n




Inga kommentarer: