tisdag 27 januari 2015

Lite nytt för året.

Ett nytt år, nya kort....det fortsätter. Det gör det verkligen. Men det var som Sari sa i sin video att det är tråkigt att folk inte orkar att ta sig tid att skriva kommentarer. Jag har dessutom sett att min blogg inte tittas i särskilt mycket.
Så fortsätter man?

Jag fick stämplar i födelsedagspresent. Jag fyller år julafton men tyvärr så kom dom inte i tid. Jag trodde jag skulle få två, fick 8 från Stampotique. Stämplar jag länge beundrat , i flera år faktiskt. Så äntligen.
Jag började med en ATC
Sen stämplade jag vingar och chansade på att stämpla en pojke mitt på.
Efter det blev det ett födelsedagskort till systerdottern.

Efter det en pojk igen och sjöjungfru.

 Och så en flicka .
Nu har jag bara ett motiv kvar. Det kommer så småningom....men just nu håller jag på med julkort igen. 
Fick lite känsla av det nu när snön vräker ned.




Inga kommentarer: