måndag 18 maj 2015

Lite nytt i bloggen

Hejsan världen !
Lite nya kort som legat på hög  för att komma in här.

Mo´s digi med liten knubbig balettflicka, målad med Copicpennor.

En liten pippi på kalas. Digi från från Karin Zander en otroligt duktig tjej med massor av digis, både fritt och att köpa på Strömstad scrapbooking.

En kille på penna. Motiv från Magnolia som jag kom över på loppis förra året-

Tiddly Inks söta motiv passade fint som konfirmationskort till min systers dotter.

En hÄngla på gren, stämplat på mönstrat papper till dressen och sen klippt ut.
Gillar göra så dom man vill ha mönster men inte kan göra snyggt på så liten yta.

Detta motiv fick jag testa copics på när jag var i Wales förra året , det var då jag var
såld på dessa pennor.

Stämpel jag köpte förra året på Porslinsblomman i Halmstad.
Gillar de gamla damerna.

Vika skjortor är perfekt till ett herrkort, här några av de jag gjort.


Slutligen så gjorde jag några påskkort bara  för att jag var lite sugen
just då på att göra det.
Gamla motiv och sen ett par freebie från The Greeting Farm




Hoppas jag har inspirerat lite !
Ha en fin dag!



Inga kommentarer: