söndag 4 oktober 2015

Höstens kort

Hösten, min favoritårstid är här. Eftersom jag lägger ut mina bilder oftast på Facebook och Instagram så blir det mer sällan här. Även om man har följare så verkar det ändå som ingen tittar. 
Men först ut är ett babykort till en kollega som efter lång kamp äntligen fick sin lilla i somras. Stämpeln är Magnolia.
 Nästa är digistämpel från Mo´s Digital Pencil med en sovande liten älvbaby. Kortet är klätt i gammal spetsgardin.
 Kattungar i massor, vilken dröm för en liten tjej. Motiv från Mo´s Digital Pencil
 Sovande babyn från Mo´s Digital Pencil fick en kollega till sitt fjärde barnbarn.
Bird-Crazy från Tim Holtz både stämplar och Die för att få den där 3D effekten. Ett gäng enkla kort  "bara för att "





Av bara mönstrat papper kan man göra mycket fint. Papper kom med tidning med tips på Layout mm.



Katt från Mo´s Digital Pencil som jag inte kunde motstå.
 Ett höstkort med söta flugsvampflickan från Mo´s Digital Pencil. 
 Lily Chilvers som dog nyligen har gjort denna coola kille.
 Även Mo´s Digital Pencil kan komma med cool motiv och inte bara sockersött. Här en flicka med katt i famn. Älskar motivet.
 Snailmail motiv av Lily Chilvers ett motiv jag verkligen älskar.
 Snart är vintern här och här är repris  från  Mo´s Digital Pencil som jag använt förut.
 Full i f_n kan man säga att den söting från Mo´s Digital Pencil. Hallowen eller inte så är han så söt.
Då tackar jag för mig för denna gång.
Lämna gärna en kommentar , uppskattas massor.




2 kommentarer:

Maria sa...

Oj oj va mycket fina kort...:)
Måste se om jag verkligen följer dig på IG och FB.
Att kolla bloggar verkar inte så "inn" just nu :)
Kram på dig

Maria sa...

Men vad heter du på IG och FB ????
Svara på min blogg
Kram