tisdag 19 januari 2016

2016

Nytt År, nya kort och annat pyssel. Korten kanske inte ligger i ordning. Men först på tur är den lilla bidrottningen , målade med copicpennor som jag kommit att älska så. Här har jag gjort utsmyckning med min Wiretool som jag fick i julklapp.
 Nästa kort är den läskiga bläckfisken som är stämpel från Stampboutiqe
 En glad tjej som tagit körkort.
 Grattiskort med nalle från Teddybo.
 Årets första men inte sista påskkort med motiv från Teddybo
 En skräckslagen kanin med motiv från Bloobel
 Tårta från ett set från Vera Lane där jag valt tårtan , enkelt och snabbt gjort om man kommer på att nån fyller år.
 Från Tiddly Ink  kommer den konstnär som en konstnär ska få.
Näst sist  en ask av plåt altrad och dekorerad med tillhörande anteckningsbok till en kollega som fyllde 50 precis innan årsskiftet.


 Sist från Mo´s som jag köpte för evigheter sen denna lilla prinsessa.
Så vill jag säga att jag saknar bloggandet som faktiskt blev lite mer personligt.
Undrar om de flesta har övergått till Facebook och Instagram.
Tack för att du tittade förbi.

Inga kommentarer: