tisdag 8 mars 2016

Hobby med tanke

Hejsan , 
ibland när jag pysslar så vill jag att det ska ligga lite tanke på mitt arbete. Ibland personliga känslor. Artjournal är bra för det.  Nu ska jag inte visa nåt sånt utan ett par kort och en tag jag gjort.
 Först ett bröllopskort jag gjort till min syster som gifte sig i hemlighet på Alla Hjärtans Dag.
 Sen ett monsterfödelsedagskort bara för att monster är gulliga också.
Sist en stor tag med en paperdoll . Gillar göra stora tags men gör det för sällan. Motivet är först stämplat på tidningspapper. Sen är kläder och hårband stämplat och klippt ut från mönsterpapper, och målat sen med copic. Även skuggat detaljer med copic.

1 kommentar:

SusanLotus sa...

Oj, du är igång! :)
Tagen gillar jag jättemycket! Snyggt.

Ha en kreativ och kul vecka!
Kram Sussie