fredag 10 juni 2016

Juni, sommaren är här.

Hejsan !
Det var ett tag sen jag hade ett inlägg. Spelar kanske ingen roll, ingen som läser. Det har varit mycket annat på gång som födelsedag för dottern och skolavslutning.
Men här kommer mina senaste kort.
Dotterns födelsedagskort
Present till Debbie, altrad plåtask med Graphic45
och tillhörande block.

ATC för byte den 12 juni med urklipp med ögon från en tidning
Min nya stämpel från Penny Black


Tre kort med samma motiv på denna söta lilla flicka. Digital stämpel.
Alla är målade på akvarellpapper och med distresspennor eller pennor som är vattenlösliga.



Minicanvas som jag stämplat på.
En av mina nya stämplar från Stampboutiqe.

Jag börjar bli trött på allt gullgull med en del stämpelmotiv. Jag gillar se vackert i det fula med. Nu är min fula hög större än den gulliga. Jag älskar mina motiv.


Inga kommentarer: