måndag 6 juli 2009

Dagbok från semestern!

Oj vad dagarna rusar när man har det bra. Vi bor i en liten stugby i Näglinge ca en mil från Ljungby. Vi har utsikt åt en sjö som ligger ca 25 meter från stugan. Vi är omringade av en underbar natur och blåbär och blommor.
Min man och barnen har varit ute i tillhörande båt till stugan och fiskat. I stugan sidan om bor min syster och hennes man. Han segelflyger och idag tog han upp min man i luften och gjorde en loop. Vilken upplevelse!!! Men jag hade aldrig följt med ens om jag fått betalt.
Vi har solat, badat mellan regnskurar. Eller så har vi shoppat loss, och vi har flera dagar kvar.
Jag har förstås hållt koll på om det finns nåt till scrapbooking. Ja, jag hade väl inte behövt åka till Kappahl i Ljungby för att köpa det, men jag köpte faktiskt två armband med berlocker som jag tänkte använda till min scrapbooking. Jag kommer bara ta de jag vill ha sen får dottern resten av armbanden, Det blir billigt. Annars har de ungefär samma prylar som hemma, men jag ska kolla lite till.
Nu ska jag över till syrran med familjen och äta grillat....IGEN !! :-)

Inga kommentarer: