lördag 11 juli 2009

Hemma igen!




Så var man hemma igen. Vi har haft en underbar vecka. Inget väder man pressar precis i solen, ungarna har badat, men de badar nästan om det är is på sjön. Vi har haft sol och lite skurar. Men det har varit underbart ändå.
Vi har grillat, besökt loppisar. Tyvärr är det så att man fyller bilen
med grejer man behöver så det finns inget utrymme till att shoppa
loss.
Nu ska det tvättas och packas om för nästa lördag bär det av igen
till en vecka i Halmstad. Så då hoppas vi på toppenväder igen. Inte
nån rysssommar som det sägs för då blir det olidligt.
Jag får se vad jag ska pyssla med i veckan, trots att jag hade pyssel
med mig denna vecka så har jag inte gjort ett dugg mer än att njuta
av sommar och semester.


1 kommentar:

Carina sa...

Hej!
Det låter härligt med allt som ni gör.Och blir lite avund på din kvarvarande semester har bara 1 vecka kvar.
Kommer du till scrappmässan i Göteborg i Oktober?(datum vet ej har bara hört att det kommer en mässa).Vore roligt att kunna få träffa dig!Bara jag själv är ledig denna helg...hoppas!!
Ha,det fortsatt gott!