fredag 11 juni 2010

Melitta 2

Som jag skrev i min förra inlägg i kaffefilterlift så hade jag förberett kockens mössa och vantar genom att stämpla på mönstrat papper. Här ser ni resultat.
Hade annars svårt att få till denna. Recept finns förstås på insidan. Men nu känner jag mig stressad , så jag ska göra lite annat emellan medan jag klurar ut fler böcker till min syster. En till melitta blir det men sen får det bli nåt annat.
Så fortsättning följer....... Tack alla för svar på mitt förra inlägg.
Kram Marina



1 kommentar:

Linapyssel sa...

Lysande verk Marina!! Du har sååå coola detaljer!!! Din syster kommer bli jätte glad för allt fint du gör!!
Oh va jag skrattade när jag läste din kommentar!!! Jooo barnen får mat till jul och midsommar....nääää hihii men faktum är att jag inte går och lägger mig...sover på tok för lite!! Barnen och familjen kommer i första rummet och man själv i tionde tolfte, sådär på ett ungefär...känns det bekant???? Nu eeee de sov dax Kram Lina