onsdag 30 november 2011

Altrad tomatburk och några snabba kort....

Nu ska jag röja lite här hemma där jag pysslar, vid TV soffan. Jag har lite att styra med kan man säga. Gäster på ingång och jag behöver städa och pynta lite inför julen varje ledig stund. Pyssla gör jag så fort jag får en stund över. Sista tiden har jag nästan kommit för sent till jobb för att jag inte kan hålla borta mina händer från pysslandet. Men nu ska jag minimera arbetsytan till skrivbordet som också är belamrat.
De sista dagarna har jag fixat med min candy och lite pyssel, en altrad tomatburk som blir julklapp till dottern med hemligt innehåll.





Sen har jag gjort lite snabbkort med egenhändigt  gjorda kuvert. Ungefär ca 11x11 cm
 Lyckades få händerna på 4 Lili of the Valley stämplar på begagnade scrapsaker i Facebook och lyckan var gjord. Förutom Mo´s underbara motiv som den under med lilla plantan så är Lili också en favorit. Så dessa är mina första 4. Har sålt av nästan alla mina Magnolia och Hänglar som jag tröttnat på ganska fort. Bara ettfåtal kvar.

 Kenny K´s motiv är också härliga men en dle har varit lite impulsköp. Precis som mina stämplar från The Greetings Farm som jag faktiskt inte använt alla av. Bara provstämplat. Vad tänkte jag?
Freebie är nåt som jag uppskattar och denna söta ekorre har jag hittat för länge sen, legat målad och klar.
Nu passade den fint till mina kuvert.

2 kommentarer:

Linapyssel sa...

Vackert Marina!! Massvis med fina kort och burken är som en dröm. Du skapar i rasande fart!! Fick du mitt mail om scrap that? Ha en bra dag massa kramar Lina

Josefine Skapar sa...

OJ OJ vilken fin ask =D