tisdag 29 november 2011

Sneak and peak på bloggcandyn......

Inte så kul kanske att tävla om man inte vet vad man tävlar om. Men jag kan säga så här....det finns ett smakprov. Men tiden rusar snabbt...idag är nästan sista chansen att få sin råtta . Imorgon är jag borta hela dan. Kommer hem sent. Den 1:a december kommer bidragen läggas in. Vinnaren dras av en speciell person som kommer hit till mig på lördag. Den personen kommer välja det bidrag som den tycker är bäst, så det blir ingen lottning eftersom bidragen är så få. Jag tror att den som vinner kommer vara nöjd.
Här kommer en liten titt....



Detta ligger under en stor hög med papper i alla de färger.

3 kommentarer:

SusanLotus sa...

Bra att du påmine mig.
Jag vill gärna göra något med NATTMUS. Min mail: susanlotus@gmail.com

Ha en mysig kväll!
Kram

Carina sa...

Ohhhh,vad mycket fint,Hoppas ,jag vinner!!!!

Ps:Har oxå laddat hem från Mo.

Kram!

Frida sa...

Vilka finfina grejer! =) Håller tummarna!
Kram Frida