tisdag 15 november 2011

Inspiration och ett par julkort.

Jag har gjort ett kort på en av min råttor, lite som inspiraton för min bloggcandy . Nu var jag inte på topp humörmässigt när jag satt och gjorde det och jag tycket banne mig att sånt speglar av sig i pysslet.  Denna råtta/mus passar också på framsida till ett fotoalbum. Så då kan man tänka sig kocken på receptbok...etc.


Men nu blev detta ett kort. 
Jag klippte till bilder så att det ser ut som foto och lite glossy accent på det.
Julkorten är bilder som bästa Carina gett som freebie. Jag samlar hennes gulliga bilder. Så när jag inte vet vad jag ska göra då väljer jag nåt av hennes för de gör mig så glad.

Carina är min första vän här i bloggvärlden och jag ser mycket upp till henne. Superideér och mycket inspiration har hon. Hon har allt.
Ha en bra tisdag.

3 kommentarer:

Mia sa...

Åhhh!!! vilka fina kort du har gjort!!
Jättesöta tomtar!
Nej tyvärr var det inte hos mig du kan köpa kuvertmallen.
Ha det gott//mia

SusanLotus sa...

Det översta kortet är ju bara för sött!

Beate sa...

Oooo vilka snygga kort! Jag ligger efter lite i julkorts-tillverkningen, borde nog ta mig i kragen ;).

Kram!

Ps. tack för kommentaren! ds.