måndag 14 november 2011

Ny vecka, nya utmaningar.

Måndag, jag har gått sista dagen i "tecken som stöd". Det känns fantastiskt att ha fått chansen att gå den kursen igen. Resten av dagen var jag ledig och legat på soffan. Hämtat barnen i skola och på praktik, promenerat i solen med liten hund. Imorgon då jag är ledig så kommer nya köksluckorna. Så nu blir det liksom komplett efter all målning och tapetsering.
Tänkte att jag skulle lägga in en liten  burk till denna gången i vintagestil. Det stod mellan denna och den med skogstokigas motiv för att vara med i månadsutmaningen. Jag ångrar lite att jag är med i tävlingen. Men nu är den skickad, den röda. 
Här är den andra.



 Tagen är ininkad och sen Utee på som det är stämplat på.
Tuff effekt.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och ta itu med att tömma lådor i köket. Sen blir det till att göra nåt "inspirationskort" eller nåt till min Bloggcandy det är bara 3 -4 stycken som visat intresse. Kanske svårt att få till det, jag vet inte.

2 kommentarer:

Dorthe sa...

Wauw hvor er den lækker din dåse! Ægte Vintage - mums.

Therese sa...

Oj vad fint du gjort! Precis min stil :)
Jag är på gång med mitt bidrag, men lite andra saker har kommit i vägen... Men nu sover lillan så jag ska passa på att springa upp till pysselrummet :)
Hälsn. Therese