söndag 6 november 2011

November, riktigt grått. Ett kort med min uggla .

Oktober försvann snabbt och vi är nu inne i november. Veckan har jag tillbringat mest liggande. Så den underbara semester blev inte så underbar. Däremot så har jag underbara barn som ställt upp här med både matlagning och bakning. 
Förra inlägget hade jag gjort en freebie och jag gjorde ett kort med den på.
Detta kort gjorde jag medan jag  såg "Så mycket bättre".
Kvällen innan gjorde jag detta kort.
Sen har jag gjort till månadens utmaning, men jag har gjort 2 och kan inte bestämma vilken som ska in i tävlingen. Jag bad dottern om råd och hon var precis så som jag, kan inte säga vilken hon tycker är bäst. Så det får vänta. Jag vinner inte ändå, men det var ett tema som föll mig i smaken..


1 kommentar:

Dorthe sa...

Kortet med uglen er da bare SÅ fint. Jeg dur bare ikke til at bruge det der skal farvelægges. thihi.