onsdag 2 november 2011

Snart fyller systern min 50.



Min syster Ingela fyller 50 nu i november. Men hon ska inte vara hemma. Så det blir ingen överraskning där för hennes del. Hon har lyxat till det så hon ska på kryssning , så här står det om hennes hytt:Qwner´s Suite-dubbelsäng, privat balkong, seperat vardagsrumsdel med dubbelbäddsoffa, kylskåp,bar och eget badrum.
Hon ska på kryssning med Explorer of the Sea. Jag tror att det är ganska lik bild, jag tror att det är rätt information. I vilket fall som helst så har hon sagt flera gånger att det är en svit och balkong. 
Jag hoppas hon får det trevligt dessa 10 dagar med väninna och sina söner. Det var med denna resa som jag kom att tänka på reklamen de har på radion och de sjunger
 " åh hela världen börjar gunga, då gungar du me mig...."
Hoppas hon förstår det när kortet dimper ned i god tid imorgon.



Inga kommentarer: