söndag 29 juli 2012

Sminkväska

Det var så kul att titta i "Tildas Hus" för där finns mycket jag vill ha till mig själv. Jätteroligt pyssel. Jag håller på med en sak (snart klar) men igår var jag tvungen att sy mig en sminkväska. Yttertyg är ett ben från avklippta jeans och foder ett sönderklippt udda örngott. Dekor hade jag hemma det enda jag köpt var dragkedjan på Panduro för 23 :- och blommorna låg färdigvirkade i gömmorna. 
Kanske inte den tjusigaste men unik, det blir garanterat fler som man kan ge bort.

2 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Jag gillar din fina sminkväska.
Roligt när man kan återanvända saker man har liggandes hemma.
Ha en bra dag.
Annika

Evas Pyssel sa...

Jag gillar också återbruk. Precis som detta kan man göra fina saker. Brukar tänka till numera innan jag kastar något.
Ha det gott !! Kram Eva