onsdag 1 maj 2013

Beställda studentkort

Det är jättekul när människor i min omgivning kommer och frågar om jag vill göra kort för speciella tillfällen. Förra året fick jag önskan om studentkort och hade då inte nån stämpel på det, men gjorde utefter vad jag hade. Nu är jag mer beredd och beställningar kommer. Det är ju min hobby, men för att inte få det stressigt så ber jag om tid. Så jag har några till på beställning så det är bråda dagar....
 Översta kortet är till min arbetskamrats son som blir klar "bil-meck" i sommar. Nästa kort är till en kollega "rätt över gatan" som beställt till nån hon känner. Diffus utbildning så det fick bli så här. Men jag har mailat bild och hon blev helnöjd. Hon beställer flitigt från mig. 
Idag 1:a maj ska jag jobba, sen får jag en ledig dag sen blir det en ny jobbhelg. Hoppas jag hinner med lite pyssel ändå för fler studentkort och bröllopskort ligger på beställning.
Ha en fin dag alla!

2 kommentarer:

Gurkiss sa...

Kikar in :)

Suuuper snygga student kort du har gjort. Kul med beställningar :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

onkis sa...

Ja visst är det kul och få beställningar,det visar ju att folk gillar det man gör..
Om man får god tid på sig,annars kan det bara bli en press och då blir det jobbigare.
Dina studentkort är jättefina.
Kram & må gott!