tisdag 30 april 2013

Fler kort...........

Hej i blåsten....

Maj på ingång och nu närmar sig bröllopstider,student och skolavslutning....men framförallt semester. Jag längtar massor.
Jag har gjort ett grattiskort till nån med motiv från Mo´s Digital pencil. Den härliga råttan som mumsar i sig en underbar cupcake.

Sen ett brudpar från hÄngla. Jag gillar dom motiven, men de är inte favoriter. Det finns så många duktiga som är mer i ögonfallande. Men just nu är det på "ropet" med hÄnglar eftersom hon som gjorde dom slutat att tillverka. Folk shoppar som galningar för tusentals kronor och värst är de från Norge. Jag har några, en del köpt på FB och en del från hÄnglashopen då den fanns. Men jag har sålt av massor med. Man tröttnar på en del motiv.

Det är det som är så bra med digitala motiv. Inte så dyrt, du kan skriva ut på akvarellpapper och sen låta motivet torka ordentligt sen är det klart att måla. Vill du maska så kan man det, skriv ut på ett vanligt papper så klipper man ut...så :)

Ha en fin dag alla och tack för titten!

1 kommentar:

Sirpa sa...

Hej Marina!
Så fina kort du har fixat igen!
Jag har inte hunnit kolla runt hos dig än men provar...hih nån dag!
Önskar dig en skön Valborg!
Kram Sirpa♥