onsdag 24 april 2013

Idag regnar det och blåser massor....

Jag har inget emot regn alls men efter denna långa vinter så är det väl inget man ser fram emot även om det sägs vara torrt på vissa ställen. Men helt klart passar man på att pyssla. Jag har en del motiv som ligger klara bara att "baka" ihop" och en del motiv ser jag framför mig när jag bläddrar i bloggar och tidningar.
Första motivet är en Magnolia regntema :) hahaha...
Nästa motiv är en tag som jag till viss del liftat från tidningen INZIRA. Jag tyckte om både text och bild så jag var tvungen att gör nåt liknande.
Till sist, Sirpa om du är intresserad av att köpa studentkort så kan du väl maila mig på min mail.

Ha en bra kväll alla.

3 kommentarer:

Josefine Skapar sa...

Hej om du tycker om vintage bilder/klippark så vill jag tipsa om min blogcandy.
http://www.josefineskapar.com/2013/04/blogcandy-10-klippark.html

Sirpa sa...

Hej Marina! Igår regn och idag härlig sol! Igen har du gjort så himla fina kort. Hon med paraplyn är så himla söt:)
Har det bra! Kram Sirpa♥

Åsa/asamia sa...

Vilket fint kort du gjort, gillar den lilla tösen med paraplyet!
Kul att du använder mina runda små stämplar flitigt. Det finns fler ark om nån är intresserad :)