måndag 20 maj 2013

En ledig måndag...pysseldag!

Det började med att en ville ha studentkort av mina arbetskamrater och plötsligt skulle en massa ta studenten. 
Jag är jätteglad att det jag gör uppskattas . Så idag på min lediga dag har det pysslats studentkort. Motiven var redan målade så jag har funderat lite på hur det skulle se ut.
 Turkos javisst, men grönt blev minsann inte så dumt det heller. 
 Tjen som ska ha detta kortet är ingen "rosa" tjej. Så valet blev gult och svart vilket jag tyckte var kul att jobba med. Riktigt läckert som min dotter sa.
Turkos är ju lite inne så jag gjorde ännu ett i den färgen. Nu är det bara att hoppas att mottagarna uppskattar dem med.

Så var den lediga dagen slut och det är dags att krypa ned i sängen bredvid min snarkande man.
Ha det bra alla!

Inga kommentarer: