fredag 17 maj 2013

Sommardag!

Idag har det verkligen varit sommar . Jag började min dag med att rasta Bianca. När det var gjort så tog jag mitt morgonkaffe på balkongen.  Senare även frukosten. Jag bestämde att inte sätta på datorn de få timmarna innan jobb för det kan vara ett stressmoment. Men det hjälpte inte. Men jag gjorde det bästa av tiden ändå. 
Jag fixade till mig, sen satte jag mig att pyssla en stund, ett kort förstås. Sista fixade jag när jag kom hem ikväll.  För innan jag körde till jobb så var jag bara tvungen att ta en härlig promenad med Bianca. Glädjen i henne gör mig glad.
Kortet är en digi från The Greetings Farm. Jack heter den. Målad med distresser. Äkta Converse märke på som en arbetskamrat snällt skänkte och hänget från dragkedja är från sonens trasiga jeans.
YOLO....vad är det? Nytt uttryck bland ungdomar och betyder : You Only Live Once
Ha en fin helg alla !

Inga kommentarer: