torsdag 16 maj 2013

Stress...

Jag känner mig stressad. Min tid räcker inte till. Ibland känner jag att jag tillbringar mer tid på jobbet än hemma. Är det fler som känner så?
Idag har jag varit ledig inför jobbhelg. Massa som skulle göras. Men timmarna rullar på, handla, planera mat och inköp,promenader med hunden. En kort stund knåpade jag ihop ett kort framför TV:n. 
Sen så läser man de hemska artiklarna i tidningarna som gör en förskräckt. Om man tolkar rätt så är det fritt fram för brott. Straff finns knappt i det flata samhälle vi lever i här i Sverige. Uch, jag skäms för att bo i ett så fegt samhälle. Oron är stor för mina barn.

Nä mina morföräldrar de levde nog på den bästa tiden. När det var uppgång och de dog när det var nedgång.
Nog om det! 
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram

1 kommentar:

Mummylade sa...

kan definitivt känna igen mig =)