söndag 30 juni 2013

Magnolia sommarkit

Magnolia har ju säsongskit och jag brukar inte beställa. Jag har beställt en gång och då sålde jag nästan allihop. Ångrar mig lite, men bara lite. 
Hur som helst, nu chansade jag igen på att kanske nån stämpel skulle passa mig.
Två kort har jag gjort.

Tilda som kapten gjorde jag först, jag såg direkt att det var den jag ville göra. Bakgrunden är en freebee från skogstokiga. Hon har underbara bakgrunder, har man inget som passar så har hon garanterat.
Karta och text till "båten" ingick i paketet.
BadTilda  och stämpeln Summertime  fanns också med. Lite beslutsångest hur jag skulle få till henne.
Jag har fler på gång, men just nu ett annat projekt jag velat testa först....vi får väl se vad som står på tur. 
Jag har haft ledig helg fre-sönd och imorgon börjar min femveckor långa semester. Då ska det inte bli så mycket pyssel faktiskt.
Ha det bra alla! 
Kram

Inga kommentarer: