fredag 28 juni 2013

Äntligen semester

Så inleder jag min första semesterdag med att lägga in en bild på en stor tag och en presentpåse.
Presentpåsen fick jag ett litet tips om på FB som lägger ut sina bloggar och länkar. Motivet med hÄnglan låg redan klar så det var bara att klippa och klistra. Lite glitter och pearlmaking lyfte upp det hela. Ska fylla påsen med diverse godsaker och ge till min kära hundvakt Ninna.

Jag älskar Lily Chilvers motiv och digistämplar som jag köper på hennes Octopode Factory. Det är andra gången jag använder denna ängel på en tag, men denna gången blev den riktigt stor. Bakgrundspapper är Graphic 45, lite Tim Holtz"bling" och rosor, skeletonleaf ifrån "Iamroses" och spets så blev den så här. 
Nu hänger den på min vägg i en byxgalge, tror nästan jag behåller den själv. Det finns dock en sak kvar att sätta på den, en passande text.
Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer: