måndag 24 juni 2013

Samma motiv men ändå så olika....

Förra veckan trodde jag att jag gjorde ett klipp. Köpte en hÄngla med tillbehör till en billig penning. Ned damp en ministämpel som jag inte alls ville ha. Att behöva ha förstoringsglas när man målar är inte min grej.
Så jag la genast ut den på FB och fem minuter senare var den såld. Tjej som köpte den ville inte ha planta, spade och kratta dock för de hade hon redan. Då fick jag en strålande idé. Jag hade denna fina dig från Mo´s digital pencil. Maskade lite, måla lite extra och ritade runt ett Tim Holtz-staket. Så här blev dom.

Nu har jag tre dagar kvar att jobba sen har jag en välbehövlig semester. Första veckan ska det städas grundligt i mitt kök. Inte semester tänker väl en del, men vissa saker orkar man inte annars. Nu är det insidan av skåpen som ska bli rena och bakom spisen som vanligt.
Ha det bra alla och tack för att du tittade in.
Kram

Inga kommentarer: