måndag 21 oktober 2013

Album för min "syster" i Wales.

Det låter kanske konstigt men jag har fått en syster i Wales. Vi säger att vi är tvillingar men hon fyller i juni och jag december. I övrigt sticker det mesta av oss stick i stäv så att säga. Vi fann varandra på Instagram i somras.
Jag gjorde ett album till henne efter det första jag gjorde. Bara för att det var så himla kul.
Här kommer bildkavalkad på alla sidor.
 Ovanifrån kan man se att alla tags som är nedstuckna har likadana fast 
olikfärgade band.
 Framsidan
 Ryggen med mina handgjorda rosor i siden.
 Sen kommer alla sidor med dekor och fototags nedstuckna i 
fickor på varje sida














Sedan har jag stuckit i lite extra gåvor. Och charmen med "tvillingarna" symboliserar både hennes tecken och oss.
Hoppas ni gillade det. Alla behöver inte ha en "Bindit All " för att kunna göra album.
Ha en bra kväll alla.

1 kommentar:

SusanLotus sa...

Du gör så fina saker!

Jag får ångest av att se vad alla andra hinner med men det är ju så kul att titta runt... ;)

Ha en bra vecka Marin!

Sussie