måndag 28 oktober 2013

Höst !

Hej alla !
Höst äntligen...hahaha...nja nu menar jag att hösten är min favorit i färger. Jag älskar mörkare kvällar att få tända ljus och bara mysa . Jag gillar inte regn och rusk. Idag är en sån dag och en storm väntas inta landet. Då är det skönt att kura ihop sig med en filt i soffan. Kanske titta på TV , pyssla lite.

Här är ett kort i höstfärger. Mo´s Digital Pencil kommer motivet från. Precis om om den lilla säger till nyckelpigan att nu får du flyga för snart är det vinter. 

Ha en bra höst alla !

1 kommentar:

SusanLotus sa...

Jag håller med om att vädret är supertråkigt just nu. Varken varmt eller kallt. Och regnet har vräkt ner. Vill nog hellre ha riktigt kallt men torrt väder.

Och mörkret är ju mysigt som du skriver.

Gulligt kort. Jag gillar den färglagda lilla snigeln nere i hörnet. ;)

Ha en mysig kväll!
Kram
Sussie.