lördag 9 november 2013

ATC nytt, modernt och i tiden eller?

För mig är ATC-art trading card nytt. Kanske är det i tiden . Du behöver inte vara så duktig känns det som. 
Efter lite tittande runt så ser man konstverk som är utöver det vanliga och folks kärlek till att skapa. Riktigt härligt att se hur duktiga alla är. Meningen och betydelsen för dom som gjort korten säger så mycket.
Hur som helst, jättekul är det .
Igår kväll när jag tittade på idol så knåpade jag ihop två.
Klippdockan, en leksak som man växte upp med som barn. Min mamma var duktig på att teckna och man klippte ut hennes flickor och ritade kläder. Jättekul.
Att känna sig vacker och älska sig själv. Nåt som alla bör träna. Även jag .
Ha en fin lördag.


1 kommentar:

SusanLotus sa...

Jättefina kort du gjort igen!

Dina är klara att åka iväg imorgon så du bör ha dem på måndag tisdag någ gång. :)

Ha en bra kväll!
Kram
sussie.