torsdag 7 november 2013

Tid för pyssel...

Det är inte mycket tid för pyssel. Jag har märkt att den sista tiden har jag sjunkit ned i soffan framför TV:n med Bianca i mitt knä sovande och inte orkat nånting. Ändå så har jag idéer.
Jag brukar dock måla upp lite bilder och ibland får jag ihop mina saker snabbt. Men som sagt, det är segt nu. Ett par ATC och kort har jag dock fått ihop.
Med mina ATC gjorde jag bakgrunden och sen hade jag noll koll på vad jag skulle göra. Så mycket funderingar kring dom men de blev så här till slut.


Korten jag gjort är de söta motiven från Mo´s Digital

Nästa kort har jag gjort för nån vecka sen också från Mo´s Digi

Ja det var allt från mig idag. Nu blir det dusch och sen jobba.
Ha det bra.



1 kommentar:

SusanLotus sa...

Snygga kort! Jag gillar det bruna vintage/halloween-kortet. :)
Säg som sagt till när du har lust till ett byte. Jag tänker inte fråga fler gånger.

Ha en jättebra dag!
Kram
Sussie