torsdag 19 december 2013

God Jul alla där ute !

Ja om några dagar är julen här och bråda dagar för många med förberedelse inför jul, baka, köpa klappar, skicka julkort mm.
Själv har jag lagt mest energi på att bli klar med julkort och mitt jobb. Min man tycker om att laga mat så jag behöver inte göra så mycket där. Köttbullar har jag gjort.
Men nu till mitt inlägg. 
Jag fick ett jättegulligt ATC av Sussie (Susan Lotus) som jag inte hunnit tacka för. Jag har dessvärre inte själv hunnit göra något till henne. Men Sussie, jag glömmer dig inte . Jag blev otroligt glad för det var så underbart vackert. Och julkortet var underbart också. Tack min vän.
Jag har haft en svåger som fyllt år så jag har varit tvungen att göra ett kort till honom i all hast.
De sista julkorten blev klara och skickade .




 Glasspinnargranar blev de sista julkorten.
Ett ATC blev skickat till Wales
Mitt pysselbord framför TV:n 
Har nu fått ett lyft och även pysslet får lite semester.
God Jul alla där ute och Gott Nytt År 



2 kommentarer:

SusanLotus sa...

Fina julkort! :)

Jag har tänkt skriva till dig just om att du absolut inte är skyldig att ge något tillbaka.

Tacka och ta emot bara. Jag får igen det på andra vis. :) Allt går runt i ett flöde. "The secret" du vet.

Ha en underbar jul!
Sussie

Anonym sa...

Hi there to every one, it's really a nice for me to go to see
this web page, it contains important Information.

Feel free to visit my weblog :: อาหารเสริมลดน้ำหนัก