söndag 27 juli 2014

Kort gjorda under vår och sommar 2014.

Hej alla !
Hoppas att alla har en skön sommar. Jag har några få semesterdagar kvar sen är mina fem veckors semester slut.  
Det var länge sen jag skrev men det betyder inte att jag inte pysslat. Jag har pysslat ganska mycket. i vår har jag och min dotter varit i Wales och hälsat på en scrapkompis. Jag har haft en stor beställning på studentkort.
Dom lägger jag inte upp här. Jag brydde mig inte att fotografera. Men här kommer en uppsjö av kort jag gjort men inte kanske i nummerordning som jag gjort dom.
Detta kort gjorde jag som en test. Hade just då inte så många die. Men hoppas framöver kunna göra fler.

En digi från   Tiddly Ink . Många gulliga motiv.

Mo´s digistamp är alltid fina och kul att måla.

Lilly of the Valley stämpel, fick detta motiv av min vän i Wales.

Converse till en lite pojke som dopgåva.

Min nyaste hÄngla som jag lyckats köpa på Facbook.
Det är en riktig kapsyl.

Tiddly Ink stämpel/ digi

Kenny K digi, ett kort till en fd. arbetskamrat

Här har jag härats eller inspirerats från en pysseltidning.

Mo´s digitala , satsat på att köpa lite pojkar. Lite dåligt med det.
Här började jag också måla med copicpennor som jag har funnit
vara helt underbara.

Wee digi, helt underbart motiv eller hur-

Detta motivet kommer jag inte ihåg var jag köpte, jag köpte denna och 
flickan under  nästa bild.

Mo´s digi, underbart motiv.

Dottern har fyllt 16 och då tyckte jag detta passade henne.

Mo´s digi igen.

Kenny K igen på denna och nästa..
Passande till kille. Kenny K har ett stort utbud just till killar
tycker jag.



Bröllopskort. Digi men kommer inte ihåg vart . Bara 
att den var gratis.
Mo`s digi, målade jag nu på semestern och så ramlade det under altangolvet
min man lyckades frå fram det, men runt om var det jordigt så jag fick klippa
ut motivet. Sen gillade jag inte struthatten så jag satte dit en krona istället.


Jag vet inte om alla kort kom med. Jag har även gjort ATC-kort men det är en annan
historia.
Ha en skön fortsatt sommar.
Kram Marina

Inga kommentarer: