söndag 10 augusti 2014

Kort och prat :)

Hej igen !
Nytt inlägg med fler kort.
Börjar med underbara Mo´s digitala .
Denna flicka har jag skrivit ut även kläder, glasögon på mönstrat papper.
Ibland vill man ha ett mönster men får inte till det med penna.
Helt fabulous !
 Första skoldagen, tränat måla svart hår på denna söta kille från Mo´s digitala.
 Octopode Factory /Lily Chilvers söta motiv kommer den giraff från. Kan man inte motstå .
 Igen Mo´s digi med söt sjörövarpojke där jag valt jätteglada färger och sen använt kugghjul i glada färgen.
 Wee stamp har både stämplar och digi, jag väljer oftast digis för det är enkelt.  Och jag väljer storlek på motivet. Motiven är urgulliga och så kul att träna med copic.
 En söt tantstämpel och dies jag köpte i somras. Jag riktigt såg framför mig hur kortet skulle bli. 

 Fiskstämplar med lite fantasiutseende kan man göra mycket kul med. Dessa och två stycken till köpte jag på facebook för 30:- Pappret med fiskarna köpte jag förra sommaren, kom väl till hands nu .
Ja, detta var lite av det jag gjort när jag sitter med en annan ny hobby jag fått i sommar. 
Jag gillar att läsa men hinner aldrig. Så i somras nu så gick min mobil i sönder och jag fick hastigt skaffa en ny. Där ingick ett år gratis Storytel som är talböcker. Jag tänkte när expiditen talade så varmt om det att det var minsann inget för mig. Men hur som helst så laddade jag ned appen och hittade "Sagan om Isfolket"
25 böcker, och jag är redan på bok 10 som snart är klar. Alla böckerna är kring 8 timmar långa. Jag är fast.
Jag kan göra allt och lyssna samtidigt.
HA en fin dag alla!


Inga kommentarer: